Thursday 21 December 2017

3 kaczki handel system przegląd


System Review 3 Kaczki System. Posted 5 lat temu 11 08 PM 17 kwietnia 2017 14 komentarzy. beep. it pozdrawiam, ludzie Po tygodniu z kruszeniem numerów, przychodzę do ciebie z wynikami zmodyfikowanego testu z 3 kaczkami Trading System Możesz sprawdzić parametry, które sprawdziłem poprzednio. po prostu zwróć uwagę na kilka rzeczy. System 3 kaczek, który testowałem, jest zmechanizowaną wersją oryginału Aby zapewnić spójność, docelowy zysk i stop loss zostały przeliczone na twarde liczby docelowe 30 pip i zatrzymaj straty. używając wykresów 4-godzinnych, 1-godzinnych i 5-minutowych, zmniejszałem się trochę i wykorzystałem wykresy 4-godzinne, 1-godzinne i 15-minutowe. Bez dalszych rozważań, oto są rezultaty. . Mimo że miał on tylko 31 51 wygranych, to skończyło się spektakularnym 7 40 zyskiem Jest to bardzo dobra wygrana, biorąc pod uwagę, że cel zysku jest ograniczony do 30 pipsów, a mój backtest tylko obejmował łącznie 8 tygodni wartych danych Poza tym, w oparciu o moją obserwację, zysk netto mógłby być o wiele większy, jeśli cel zysku wzrósł To była moja wina, więc nie będę odliczać punktów za to. Tolerancja na złamania 12 20.Im dając temu systemowi trochę kredytu w dziale tolerancji ryzyka, ponieważ robi to całkiem nieźle, ograniczając straty Szczególnie podoba mi się użycie nowych przejazdów na najniższej ramce czasowej jako sygnału do skoku statku i zmniejszenie strat wcześnie Ten schludny element faktycznie zapisał system z pełnym hitem w wielu sytuacjach. Na mniej pozytywne notatki może być konieczne do handlu tym systemem dość sporym kapitałem, czyli począwszy od dużego początkowego salda, jeśli planujesz wytrzymać jego wycofania W moich badaniach zauważyłem kilka strun małych strat, które zwiększały się do dużych hitów I m dając temu mechanicznemu systemowi wynik z 12 20 dla tolerancji na ryzyko. Niedowność 7 10. Poza tym, że musisz patrzeć na trzy różne wykresy, nie musisz być naukowcem rakietowym, aby handlować systemem 3 kaczek Powinien być wystarczająco łatwy, aby newbie, aby odebrać, jak to jest zasadniczo prostym systemem crossover. Entries i wyjścia są jasno określone i łatwe do naśladowania Plus, myślę, że jego wiele sygnałów średnio prawie 2 razy dziennie będzie atrakcyjne dla nawet najbardziej niecierpliwy i wyzwalacz-szczęśliwy newbie. I m przyznanie tego systemu 2 punkty premiowe za korzystanie z wielu analiz ramek czasowych Nawet na mojej planecie często nie widzę mechanicznych systemów, które konsultują się z trzema różnymi ramkami czasowymi. Całkowity wynik 37 50. Ogólnie, daję zmechanizowaną wersję Captain Currency s 3 kaczki Wynik 37 na 50, co według mnie jest dość uczciwy, biorąc pod uwagę mocne strony systemu i jego słabości. Podobnie jak w przypadku większości systemów obrotu krzyżowego, okazał się on podatny na fałszywe przebicia, wykazując jednocześnie zdolność do łapania ładnych, silnych ruchy Mówi, że pewien filtr jakiś filtr, na przykład wprowadzenie pewnej liczby pipsów z ceny zamknięcia świecy krzyżowej, pomogłoby ulepszyć szanse na bardziej korzystne. Choć zmodyfikowany 3 system kaczek wydaje się obiecujący, Mogę pomóc, ale czuję, że musimy kontynuować poszukiwania systemu Holy Grail. Holy Grail Znajdź, musimy. Trading System Test 3 system handlu kaczkami. Posted 5 lat temu 2 00 13 kwietnia 2017 12 komentarzy. beep. Seputacje, moje drogie Ziemie Jak obiecałem, spędziłem trochę czasu na zmechanizowanie parametrów 3 Kaczki Trading System przed kruszyć liczby i przeprowadzić niektóre backtests. The jedną rzeczą w systemie, który spowodował moje wyłączniki do przejścia berserk w dobrej formie oczywiście to jego prostota System korzysta z zaledwie jednej prostej średniej ruchomej 60 SMA, co czyni całkiem proste dla przeciętnego człowieka, aby podnieść. Jedynie trudne jest to, że korzysta z trzech ram czasowych 4-godzinny, 1-godzinny i 5-minutowy wykres. System składa się z trzech prostych kroków. Step 1- Pierwsza kaczka Sprawdź, czy cena jest powyżej lub poniżej 60 SMA na wykresie 4-godzinnym. Druga kaczka Sprawdź, czy cena jest powyżej lub poniżej 60 SMA na wykresie 1-godzinnym Jeśli cena jest powyżej lub poniżej 60 SMA na wykresach BOTH, możemy przejść do trzeciej kaczki Jeśli nie mają t, to nie mamy sygnału i nie musisz kontynuować dalszych kroków. Trzeci Kaczka Teraz szukamy ceny, aby przejść powyżej lub poniżej e 60 SMA na wykresie 5-minutowym Na przykład, jeśli wykresy 4-godzinne i 1-godzinne pokazują, że cena jest powyżej 60 SMA, będziemy czekać, aż cena przekroczy 60 SMA na wykresie 5 min to znaczy, że cena jest powyżej 60 SMA na wszystkich trzech wykresach, dając nam sygnał kupić. Jeśli cena była poniżej 60 SMA na 4-godzinnym i 1-godzinnym wykresy, będziemy czekać na zwrotnicę poniżej 60 SMA na wykresie 5-minutowym przed krótkim okresem. Zgodnie z Kapitanem Kapitana oznacza to, że wszystkie 3 kaczki są ustawione w tym samym kierunku. Wystarczy, czy nie. Niestety, Captain Currency nie ustalił żadnych twardych celów zysku lub zatrzymaj straty To tutaj rozpocznie się proces mechanizacji Robopip. Pierwsza zmiana polegała na tym, aby ulepszyć system przez dodanie wykresu 15-minutowego, a nie wykresu 5 min. Powód, dla którego zdecydowałem się na 15- min, ponieważ większość programów do tworzenia wykresów pozwala tylko na określoną liczbę pasów na ramy czasowe przez dostosowanie najmniejszej ramki czasowej od 5 minut do 15 minut, czuję, że będzie dać większą elastyczność dla ciebie, jeśli zdecydujesz się przeprowadzić testy własnego. Czas trwania ramek wynosi 4 godziny, 1 godzinę, 15 minut. Ryzyko dla jednego handlu 1.Price muszą być powyżej 60SMA na wykresach 4-godzinnych i 1-godzinnych. Kupuj na świecach w pobliżu, gdy cena przekracza 60SMA na wykresie 15-minutowym. Cena musi być niższa od 60SMA zarówno na wykresie 4-godzinnym, jak i 1-godzinnym . Powtarzaj bliską świecę, gdy ceny przecinają się poniżej 60SMA na wykresie 15-minutowym. Oryginalny system nie miał ustalonej utraty przerwy lub skorzystał z punktów zyskowności. Wspomniał, że może wystarczyć straty 25-30 pip. Stop loss Utrata początkowej przerwy 30 pipsów powyżej lub poniżej wartości progowej2 Cel zysku Miejsce docelowy zysk 30 pipsów powyżej lub poniżej ceny początkowej w kierunku sygnału.3 Nowe przecięcia Zamknij handel, jeśli cena przecina powyżej lub poniżej 60SMA Oznacza to, że 3 kaczki nie są już wyrównane. Na razie muszę wycofać się z powrotem do mojej strąki i pozwolić, aby mój zmodernizowany procesor stopu aluminium był c wyjdź z wyników testów Do tego czasu ufam, że siedzisz na skraju miejsc, czekając na klasy systemowe, opierając się na mojej strukturze systemów mechanicznych. Jest to Robopip, wylogowując się. Jeśli mogę być tak śmiały, mogę zapytaj, dlaczego tylko stosunek 1 1 RR System musiałby mieć co najmniej 50 wygrać tylko po to, aby złamać Czy jest jakiś szczególny powód, dla którego przeszedłeś 1 1 zamiast 1 2 lub 1 3. Zamiast zamienić się na 15 minut , i zniekształcając wyniki nieco, dlaczego nie używać MA 5 okresów, 60 okresów MA i 240 MA na wykresie 60 minutowym, że wszystkie trzy okresy MA wyrównywane prawidłowo w stosunku do siebie. because Twoje obliczenia są po prostu źle czynić matematykę prawidłowo i zobaczysz, że to, co proponujesz nie jest podobny do tej metody. Show mnie matematyki, aby udowodnić I m wrong. A pokazać mi, gdzie nie jestem w zasadzie z wątku to opiera się na on. kein Problem - to jest martwe easy.1 Nieodpowiednia metoda otwarta MT4 i po prostu sprawdzić wartość 240MA w H1 i 60MA w H4 Na przykład 2 Nie tak niezawodny, że 60MA w H4 zajmuje zaledwie 1 4 dane z 240MA w H1 Dlaczego można oczekiwać, że ostateczna wartość jest taka sama. Z pozdrowieniami z Niemiec. Twój logik nie przychodzi. podstawową matematykę. Za pomocą 60 jest dokładnie 1 4 na 240, spodziewałbym się, że ostateczna wartość będzie taka sama. Great system Bardzo prosty, ale geniusz, ponieważ jasno pokazuje, jak ten trend rozwijał się przez wiele ram czasowych Prawie wstyd o stosunku RR , Chciałbym zaproponować otwarcie dwóch pozycji i zamknięcie jednego w TP, a pozostawienie drugiej jazdy. Możesz zrobić ten proces na ropie naftowej. IT jest bardzo łatwy, ale profesjonalny, ponieważ wyraźnie ujawnia, jak wzór został zaprojektowany przez kilka ramek czasowych Prawie szkoda co do stawki RR, polecam dwie rundy i zakończyć jedną w TP, a jednocześnie pozostawić drugą broszurę. forex brokerzy online. Najgorsze szkody w stosunku do stawki RR, polecam dwie rundy i zakończyć w TP, a jednocześnie pozostawić inne podróż z całym szacunkiem t o peeps. This dlaczego 95 lub tak mówią handlowców nie. Facet wydał system, że banki, główne instytucje, pana Elder i innych feted handlowych używać, a reszta dużych chłopców i to ulegnie zmianie od razu. Ludzka natura Myślę, że ludzie nie mogą opuścić wypróbowanego i sprawdzonego systemu zawsze myślą, że mogą zrobić lepiej Jestem winny z powyższego samego siebie oczywiście w pewnych momentach w moim cyklu koniunkturalnym, jednak ten sposób handlu był przez lata to działa dla nich itp. To nie jest osobisty atak na ciebie Ninja. PS Dlaczego masz dwa miecze wystające z twojej głowy. PPS Możesz mieć skórę głowy na dowolnym wykresie ramki czasowej. Adapt lub die Powiedział Coackroach do Dinozaurów. Uważaj na fałszywe sygnały zawierające prezenty. Widziałem wroga i to ja. Postaraj się na ścieżkę najmniejszego oporu. Starannie Wysłane przez options. With wszystko z szacunkiem do Peeps. This jest dlaczego 95 lub tak mówią handlowcy nie. Facet ma przedstawił system, w którym wykorzystywane są banki, główne instytucje, p. Elder i inni fetowani handlowcy , plus reszta dużych chłopców i zmienia się od razu. Charakter człowieka, który przypuszczam, że ludzie nie mogą opuścić wypróbowanego i przetestowanego systemu. Zawsze myślą, że mogą zrobić lepiej. Jestem oczywiście winny z tego powodu, w pewnych momentach w mój cykl koniunkturalny, jednak ten sposób handlu był już od lat. Jeśli to działa dla nich itd. To nie jest osobisty atak na ciebie Ninja. PS Dlaczego masz dwa miecze wystające z twojej głowy. PPS Możesz mieć na głowie jakikolwiek wykres czasowy. Ja śmieję się z twojego stanowiska, w miły sposób zgadzam się z tobą 100. Pokazałem ten system temu przedsiębiorcy w zeszłym tygodniu, a zanim dotarłem do kroku 3, mówił mi, że może sprzedać, gdy ceny się wystarczająco wysoka nad MA s Kiedy mówię zrobić system własnego ja nie mam na myśli podjęcia piły łańcuchowej To jest natura ludzka, aby to własne do pewnego punktu, mimo wszystko, jeśli nie nt dostrzegł kilka punktów na pierwotnym pomysłem my nie chcielibyśmy mówić o The 3 Duck s Trading System dzisiaj, jak szalony to chyba przypuszczam les syn tutaj jest to, że ludzkie zachowanie jest bardzo ciekawe oglądać Myślę również, że najlepszy plan idący i na ten temat przetrwać, byłoby dla przedsiębiorców do handlu systemu, jak wyjaśniono w numer post 1. Mam nadzieję, po tym wszystkim, że T3DTS uczyni pozytywną różnicą dla handlu. Im Im nadal śmieje się z poprzedniego postu.

No comments:

Post a Comment